Rozładuj nagromadzone emocje

Witamy Cię serdecznie!

Dziękujemy, że jesteś na naszym kursie walki ze stresem. Mamy dla Ciebie 10 prostych kroków, dzięki którym wygrasz walkę ze stresem. Błyskawiczne, krótkie, rzeczowe porady i przykłady z życia wzięte – to cechuje ten poradnik „Jak Pokonać Stres?”. Taka pomoc psychologiczna na maila ;-)

Być może nasze rady wydadzą Ci się bardzo proste. Większość z nich jest Ci zapewne znana. Pamiętaj jednak o jednym: to działa. Jeśli zastosujesz się do podanych przez nas praktycznych porad walki ze stresem – wygrasz tę walkę. Tak po prostu.

Jeszcze jedno. Ten poradnik jest dla każdego. Jednak z racji tego, że prowadzimy własny ebiznes (czyli biznes internetowy), dlatego są to często porady od ebiznesmenów dla ludzi prowadzących biznes lub ebiznes. Porady sprawdzone przez nas w praktyce – tylko takie sposoby na stres polecamy!

Szkoda czasu – przejdźmy do rzeczy.

Dziś krok #1:
Rozładuj Nagromadzone Emocje

Kiedy rozkręcasz firmę, pracujesz po 12, 16 godzin na dobę. Czasami nawet dłużej. Niestety. Nawet jeżeli masz już jakiegoś pracownika, który mógłby Cię odciążyć, to i tak chcesz wszystkiego dopilnować samemu. Wydaje Ci się, że jeśli tego nie zrobisz to firma splajtuje. Emocje, stres i zmęczenie kumulują się. Jeśli nie chcesz zwariować, musisz to w jakiś sposób rozładować! (zobaczysz też, jak pozbyć się lęku)

Skumulowane emocje są również złym doradcą. Szef firmy, który nie odreagował stresu podejmuje często złe decyzje. Po prostu jest nerwowy i mniej skoncentrowany na tym, co robi. Nie daje z siebie maksimum wtedy, kiedy najbardziej tego potrzeba. Często też krzywdzi swoich pracowników. Jest niesprawiedliwy, bo sfrustrowany.

Jednym z najlepszych sposobów na stres jest ruch na świeżym powietrzu.
Jeśli masz swój ulubiony sport, np. tenis lub bieganie, to się świetnie składa, bo właśnie teraz Twój organizm najbardziej potrzebuje tego typu relaksu. Jeśli lubisz pływać, to idź wieczorem, po całym dniu pracy, na basen. Jeśli uwielbiasz jazdę na rowerze – wybierz się na przejażdżkę 20-kilometrową.

Idź przynajmniej na spacer z psem. 30-60 minut na świeżym powietrzu, starasz się nie myśleć o niczym, uwalniasz swój umysł, czujesz zapach przyrody, piękno kolorów, odgłosy owadów, patrzysz, jak Twój pies płoszy bażanty i kuropatwy z krzaków, słuchasz na mp3 playerze Twojej ulubionej muzyki. My robimy tak 3 razy dziennie. Tylko nie mów, że nie masz na to czasu. Czas jest względny, jak wiesz, i Twoje poczucie tzw. braku czasu – również jest względne. Na ważne rzeczy zawsze znajdziesz czas. Relaks jest właśnie jedną z tych ważnych rzeczy.

Niektórym się wydaje, że wystarczy się tylko wyspać. Ale to nieprawda. Nagromadzone emocje najlepiej rozładować poprzez godzinę swobodnego spaceru, czy biegu po lesie. Po takim czymś lepiej się śpi. Masz dotleniony organizm. Wzmaga się produkcja pozytywnych hormonów w Twoim organizmie. Podczas snu nie boli Cię kręgosłup, przeciążony wielogodzinnym ślęczeniem przed komputerem. Śpisz jak dziecko. Taki sen jest jak błogosławieństwo.

W przeróżnych poradnikach i mądrych książkach można znaleźć mnóstwo sposobów na temat rozładowania emocji. Ty musisz znaleźć i wybrać ten sposób odreagowania, który naturalnie najbardziej Ci pasuje. My zachęcamy Cię do wszelakiego rodzaju aktywności fizycznej. Nam to doskonale służy.

Pozdrawiają z uśmiechem miłośnicy kolarstwa i kulturystyki (w wolnych od ebiznesu chwilach)

Piotr i Paweł Krzyworączka
twórcy ebiznesy.pl – subiektywnego serwisu o ebiznesie

PS. Trenowaliśmy kiedyś kolarstwo. Tata nas tym zaraził. Jeździliśmy niemal codziennie. Kiedyś Stanisław Szozda powiedział, że „kolarstwo jest zapocone i zasmarkane”. To prawda. Kolarstwo to również szkoła życia i walki z samym sobą. Gdy nie masz już kompletnie sił, a przed Tobą kolejna góra do pokonania, masz 2 wyjścia: zejść z roweru i prowadzić go pod górkę lub stanąć na pedałach i pokonać samego siebie.
Co wybierasz?

Jak-Pokonac-Stres.pl – podamy Ci sposoby, metody i praktyczne przykłady z życia wzięte jak pokonać stres

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>